Duvara asılı olandan bahsediyorsunuz değil mi? Ben onu taaaa üni zamanında kendime almıştım bir iki kez ancak kullanmıstım. Bebek olunca aklıma geldi :D Onda kullanıyoruz ve çok memnunuz ama portatif değil. Bebeğim 1 aylık nunayı vsyi de sevmedi bir tek onda duruyor. Ama başka odaya tasınamıyor. Bu yüzden bliss ahşap yatay bebek hamağından sipariş verdim. En azından portatif. Henüz gelmedi memnun kalırsam yazarım 🐥