K1996 Ecenazim yok ben iğne hiç vurdurmadım istiyorum bende nerde nasıl oldun canım adetlimi olunması gerekiyor sen kendin mi aldın yoksa sağlıkocagımı veriyor
Sydturan Ecenazim ilk vurulmada öyle olabiliyormuş bende korkuyodum hep test yapiyodum en sonunda sağlık ocağındaki hemşire ilk aylarda olur dedi kendini strese sokma demişti cidden çok korkuyodum hamile kalırım diye kızım 2 yaşına girecek şimdi
Melekannem Ecenazim 3 aylık tı canım korunmadık igne vuruluyorm diye suan da oglum 6 aylık 😂 hangi korunmaya güvensem bende bilmiyorum
Pnck Ecenazim bide ben onceden boyle insanları cok kınıyordum nasıl korunamıyosunuz diye şimdi kendi başıma geldi 😏