Kızlar 43 günlük bir yaramazım var gece uyumadınız gibi gündüzde uyumuyor artık kendi uykusuzluğumu geçtim bebeğin uyukusuz kalması beni üzüyor hiç bir sıkıntısı da yok çok şükür bu çay sanırım bebeğe veriliyormuş direk kullananlar var mı etkisini gören var mı