Hangi markayi kullaniyorsunuz aceba internetten siparis vermeyi dusunuyorum ama markasında boyutunda yada boyasının çıkmasında sıkıntılı yorumlar okudum kararsiz kaldim kullanip memnun kalan marka yazabilir mi aceba.. birde lego oyuncak seti hakkinda ne dusunuyorsunuz oglum 13 aylik almayi düşünüyorum kullanan var mi şimdiden teşekkürler 😊