Gayet de sokulabilir tabi kafasını sokmadan. Sadece vücudunu sokabilirsiniz. Benim yeğenim 1.5 aylıkken sokmuştuk. Sonrasında hemen giydirip eve getirdik. Şimdi bnm kızımda 2.5 aylık şuan burda hava soğuk ısınırsa bnde sokcam. Yazlığımız var da uzun durcaz sizin de vaktiniz varsa ağustos daha uygun bi ay sıcaklık bakımından. En iyisini yine siz bilirsiniz annesi.