pelinburak1502 Merhaba sevgili anneler haftaya türkiye ye gidiyorum. Evde kullandığımı götüremiyorum orada ne alabilirm fiyat kalite bakımından memnun kaldığınız neler var. Benim burada kullandığım ameda elite.
gulsah0715 pelinburak1502 pelinburak1502 ben neredeyse hepsini denedim fiyatı biraz pahalı ama aventte karar kıldım çekiş hızı kuvvetli ve ben genelde ilk bebeğimde mastit olduğum için 2 doğumda hemen aldım .şimdi ihtiyacımda kalmadı 5 ay önce aldım garantisi duruyor size satabilirim .piyasa fiyatı 645 ben 450 ye burada satışa çıkarmayı düşünüyorum