Merhaba arkadaşlar 3 aylık kızım bebek arabasıyla dışarıya çıkmayı hiç sevmiyor.Illa kucağıma almamı istiyor.Eylulde çalışmaya başlayacağım ve k.valideme bırakacağım. Arabayı hiç sevmezse çok büyük sıkıntı olacak bana. Sizde böyle bir durum oldu mu? Sevmesi için bir tavsiyeniz var mi