Svdasya bana doktor her gun yıkamıcaksın.cam gibi cok hassas hemen üşür hasta olur dıyor.4,5gunde bir yıka dedı. yıkamama ramen oksürüp hapşırmaya başlıo.yediklerime de nekadar dikkat edersem edim prematüre bebeklerin genel sorunu oldugu ıcn,hep cok gazlı olacakmıs.hemşireler oyle dedı.