Gurbettebianne Egeliglsm 40 ımdan 15 gün sonra oldu benim canım .ama normal seninki hani erken olduğu gibi geç olandan varmış
Fehimesaglar Egeliglsm hala görmememiş olmanın zararları yan etkileri felan var mı acaba bir an önce olmanın önemi nedir
GmzSnn Fehimesaglar adet görmeye başLadıkdan sonra hormonLar yerine oturuyo we kiLo da gitmeye başLıyo yani bendr öyLe 3 ay görmedim bende doğumdan sonra abLam 1 sene kdr görmemişti
GlayFidanDzgn @Egeliglsm iki sene sonra olan arkadaşım var canım. Emziriyorsan vücudun fazla fazla prolaktin salgılıyordur ve bu da regli olmanı engelliyordur.