Ardenali bizede öyle demişti doktor ,geçememişti benimde moralim çok bozulmuştu hani dedim artık goturmuycem kontrole ,,, ne gelirse Allahtan diyip teselliye sığındım… ama zaman geçti.. gitti işte şuan oğlum benden daha iyi duyuyor,,, 23 aylık kapıya falan vururlar anne tak tak der bana mesela ,,, demem o ki stres yapmayın,,, he bide şurası var normal doğum yapan bebeklerde 1 aya yakın kulak içi ıslak kaldığı için bu testlerde gecilmemezlik durumu söz konusu olabiliyor muş..