sevgi3456 Kızlar bebeğim 14 aylık olucak güneş gözlüğü almalımıyım takar mı acaba. Gerekli mi. Siz aldınız mı. Aldıysanızda ne marka aldınız 😊😊😊
Deletedmom278 sevgi3456 Gerekli olup olmadığı tartışılır. Ben almadım alsam da takacağını düşünmüyorum şapka bile taktırmaz.
Ikrazumra19 sevgi3456 benim kizimsa taktirmaz bende o yuzden almiyorum sacina toka bile taktirmiyor onu hic takmaz
Kezban_demir90 sevgi3456 https://www.atasunoptik.com.tr/disney-tr-spiderman0012-c5-4021130-cocuk-gunes-gozlukleri_81559 Ben bunu almıştım
Henza sevgi3456 bız ızıpızı marka almıstık cok memnunuz 7 aylıktan berı gunes gozlugu takıyoruz ama bu aralar gozluksuz hıc cıkmaz dısarı suan bıle hala kullanıyor 21 aylık