Mrbmrb [url=https://hizliresim.com/DKNwFG][img]https://i.hizliresim.com/DKNwFG.jpg[/img][/url] Arkadaşlar bu bardağın yorumları çok güzel. Ama kapak konusu sıkıntı yazanlar olmuç. Kullanan varmı. Bunu mu almalıyım avent in mi [url=https://hizliresim.com/IFQVE7][img]https://i.hizliresim.com/IFQVE7.jpg[/img][/url]
Babe Mrbmrb biz chicco yari yumusak uclu olanini kullaniyoruz cok memnunum akitma yapmiyor.icinde zaten aparati var akmasin diye