Selam kızlar. Bebeğimin gaitada alerji pozitif çıktı. Kanda alerji çıkmıyor. Doktorumuz inek sütü içinde bulunmayan tek mama evolvia rp olduğunu söyledi. Bunu kullanıp memnun kalan var mı? Yada olumsuz yönlerini gören var mı? Bebeğim çok huzursuz günde 15 saat ağlıyor bazen. Her doktor farklı mama veriyor. Kullanan varsa tecrübelerinizi paylaşırmısınız? Tşk 🌸