Bsraa94 evolvia kullandım ben her bebekte her mama ayrı reaksiyon veriyor ilk bebeğimde sma kullandım 2. Aptamil sevdi 3. De evolvia kullandım, dene bakalım kimi kabız yapar kimi tadını sevmez çocuğa göre değişiyor, ama golden goat keçi Sütlü olanı da çook övüyorlar kilo aldırma yönünden de iyi diyorlar