Yrnasl ben doğum yaptıktan sonra 2.5 ay kanamam durmadı sağlık ocağından filan aramadilar beni özelde doğum yaptım ben gittim kendi doktoruma ilaç yazdı durmazsa kürtaj yapicam dedi kanamam durmadı bende korktuğum için birde devket Hastanesi’ne gittim orada ki doktor ilaç yazdı doğum kontrol hapiydi kürtaj a gerek yok bunu kullan geçer dedi gerçektende işe yaradı kanamam durdu