Sevgili anneler merhaba,
bebeğinizi her ay rutin kontrole götürüyor musunuz?
Ben 1. Ve 2. Ayde götürmüştüm şu an 3. Ayına girdi fakat hastanelere götürmeye korktuğum için götürmüyorum. Normalleşme oldu diye her yer tedbiri elden ıraktı. 3. Ay doktor kontrolü önemli mi vitamin , test vs. Yapılıyor mu? Sizce götürmeli miyim?