Minikbimelek Baby&plus wind elektrikli ana kucağı satıyorum. Hiçbir hasarı yok mart ayında e-bebekten aldık. Bütün aparatları tamdır. İlgilenen var mı?
gultnkr Minikbimelek almayı çok isteyipte pahalı olduğu için alamadığım bir ürün. Eşimle konuştum tabi ona yine pahalı geldi. 350ye veriyo mu sor dedi. Cevabiniz ne olur. Eger verirseniz hemen alıcam
Merve5555 350 e verirseniz esime danışıp alabilirim xok maddi durumum yok bebegim allerjik surekli sallanmak istiyor o yuzden ihtiyacim var
Merve5555 Bende hemen alabilirim bebeğim allerjik bi bebek daha cok ihtiyacım var bebeğim çok huzursuz sallanmadan durmuyor imkanim bu kadar el veriyor dönüş yaparsanız çok sevinirim
Minikbimelek @Merve5555 @gultnkr 350 beni kurtarmıyor malesef 800₺satılıyor e-bebekte ve ben letgoda ürünü 550₺ye koydum buraya 500 dedim üzgünüm