Kizlar maglum 40 yillik binada oturuyorum 3 apartman birlesik ister istemez korkuyorum deprem oldugunda buzdolabi ve bulasik makinasi yan yana ortasinda sehpa var deprem olursa bebegimle oraya siginacam insallah. Sorum şu misal deprem 20 saniye surdu diyelim sallanti biter bitmezmi disari cikmam lazim? Kimileri apartman yikilcak olsa o 20 saniyelik sallantida yikilir zaten diyorlar . Yani sallanti bitip hemen asagimi inmeliyim yoksa hala ordami beklicem bikac dakika