Bebegimce Merhabalarr annelerr 🥰 bebeğim 8 aylık olduu bu zamana kadar tek başıma bebek küveti ve filede yatırıp yıkıyordum şimdi ise file koptu kopacak geriliyor bebek dönüyor olmuyor yani kendim ile birlikte yıkamakta olmaz hoşuma gitmedi başka birinden yardım aldığımda çok ağlıyor bu yüzden hep tek yıkadım şimdi ise zorlanıyorum dün kayınvalidemden yardım aldım ama yine çok ağladı tek başıma nasıl yıkayabilirim ki 🤷♀️
gmzteyfikasaf Bebegimce canım bilmiyorum ne kadar doğru ama ben bağdaş kurup oturuyorum bebeğimi kucağıma yatırıp yıkıyorum hiç bi şekilde ağlamıyor.. Normalde çok hareketli babası olmadan yaptıramıyodum ama şimdi rahat şekilde yıkanıyor.. Nacizane fikrim 😊
MeltemErgn Bebegimce ben 40gunden berı kendım yıkıyorm file kullanmadım sünger var altına onu koyuyorm.bebegınız oturuyodur muhtemelen daha rahat yıkayabılırsınız bence .ön tarafını yatarken yıkayn kafa ve sırtını oturur pozısyonda yıkayın rahat edersnz bence.
Sedefbxl Bebegimce canım bebek oturakları var ıcıne sokuyosun ben hep onda yıkadım oturuyor dusmuyor rahatca yıkıyosun
Ayca Bende banyo küvetine oturuyorum üstümde iç çamaşırlarımla kucagıma alıyorum onu yukıyorım,onun üstünü giydiricegim yerde kendim içinde havlu seriyorum önceden,önce onu giydiriyorum sonra hemen kendim giyiniyorum,en rahat yıkama şekli ben rahat ediyorum,banyodanda ona şarkı söylüyorum çok keyifli oluyor
Derininannesii Banyo taburesine otur sen yarı giyinik halde ol. Bebeğini sol bacağına yüzü koyun yatır diğer bacağınla sabitle güzelceyıka 20 yıl önce bebek küveti yoktu annelerimizden böyle gördük böyle yıkadık. Hem küçücük bebek sen çıplak olsan da sıkıntı olmaz belirli bi yaşa kadar
AliyeAsel Bebegimce canım ben tabureye oturuyorum bacaklarımın arasına da kızımı koyup yıkıyorum babamızda su döküyor banyo küvetini sevmedi ama öyle yıkanıyor
Balannesi Bebegimce Bende kücükken küvette süngeriyle mis gibi yıkıyodum ama şimdi 8 aylık asla eli kolu durmuyo sürekli hareket halinde tek başıma yıkayamıyorum biri tutuyo ben yıkıyorum🤷🏼♀️
Kvldn Bebegimce 11 aylık olcaz biz 8 aydır tek yıkıyorum açıyorum duşluğun çeşmesini altına koyuyorm yıkıyorum sürekli olarak üzerine su geldiginden hiç üşümüyor kızım