hcrtrmn 26 günlük yeni anneyim. Sezaryen ile doğum yaptım. İlk günlerde tuvalete gitmekte hiçbir sorunum yoktu ama son 10 gündür işkenceye dönüştü. Dikenli tel çıkıyor sanki. Kanama oluyor sürekli. Günde 5 litre su içiyorum yediğime içtiğine dikkat ediyorum. Emzirdiğini için ilaç almak istemiyorum. Var mı bi çaresi?
Arel19 hcrtrmn ben hamileğimin 7 ayındsn doğurdum hala devam ettı ağlıyordum tuvalette kantaron yağı sürün çook iyi geliyor pamuğa bolca döküp basın hatta dursun pamuk orada
Balli_pastamm_ hcrtrmn Bir kavanoz zeytinyağına kuru incirleri doldur sabahtan akşama kadar beklesin her gün 1-2 tane ye Faydası olur inşallah ama sürekli devam et buna
Birkoalaanasi Kayısı yiyin, ılık su için. Peynir, çikolata ve domates çok tüketmeyin. Eczaneden ağrı kesici krem alın biraz dindirir ağrısını 🥀
Nisa_derin12 Kızım 9,5 aylık 9 aydır mahvoldum kaç tane ilaç fitil krem bitirdim faydası yok cam parçaları geliyo sanki bide kanıyo işkence resmen canım çok yanıyo
Zeynep2304 Canım doktora git belkide kullanabileceğiniz birşey vardır bende yaşadım çok kötüydüm doktora gittim fitille hap verdi çok iyi geldi
AlyaaSu hcrtrmn doğum yapalı bir sene oldu ben kurtulamadım canım normal doğum yaptım ve gebelikte oluşan bir durumdu benimki 12 saat suni sancı verdiler ve çok ıkındım ve doktora gitmeye utanıyorum açıkçası inşallah sen tez zamanda kurtulursun