AselNurBal Benim bebegim 4 ay 2 günlük 2 ayında annesütünü kesti mama içiyor sürekli sizce ek gıdaya geçmelimiyim mamayıda aynı 2 saatde birmi vermeliyim ?
Mehtapsercee AselNurBal benimde oğlum 4 aylık sadece mama veriyorum 2 saatte 120 150 cc arası veriyorum ben canım fazlasını çıkarıyor benimki çünkü fazla vermiyorum bende bazen sızlanıyo yine içmek için ama yetiyo yinede
Mehtapsercee AselNurBal ek gıda için 1 ay daha bekle canım mideleri bağırsakları çevirmez daha ☺️Mamayı 2 saatte ver 120 150 cc lerde o zaman yetiyo