Sarelim
[bilinmeyen] bnm kızımda hergun kaka yapıyo. Bu guzel bişe.
YazCilegi
[bilinmeyen] mamanızın markası ne
EfeD30
[bilinmeyen] mamadan olabilir mama yaramiyo olabilir
YazCilegi
[bilinmeyen] İçerisinde probiyotik yok. Var olmuş olsaydı bağısaklarını çalıştırmasında yardımcı oluyor bu yüzden sık kaka yapıyor diyecektim. Ama nedenini bilemedim
Mahmut_damla
[bilinmeyen] kak yapması karnının doydugu anlamına geliyo bende o yüzden doktora gitmiştim karnı doyuyo ki kakasını yapıyo demişti hiçbir sıkıntı yok Merak etme😘💓
oslemhayat
birde aile yapiniza bakin. size babasina bazi bebekler genetik olarak bu durumda olabiliyor. arkadasimin boyle bi sorunu var suanda bebegi de ayni annesi gibi. benim kizimda 3 kez.yapiyor gunde. ama.hem kefir hem probiyotik mama kullaniyorum.. ama bana da cekmis 🤣🤣
AzraSare
[bilinmeyen] benim kızım bebekken de öyleydi hala öyle şuan 29 aylık yemek yedirir yedirmez tuvalete gidiyor hemen . Sabah kalktığında da hemen büyük tuvaletini yapar bazen şaşıp kalıyorum 😊
Gizhem91
O aylarda 400 500 gr bence alması normal dusunsenize surekli her ay 800 900 gr aldıgını.
Sbl1
benim oğlumda ilk doğduğunda emdiğindehemen kaka yapıyordu bende seviniyordum ama babannem her altını açmanda kaka yapıyorsa sütün yaramıyordur demişti gerçekten ilk ay sadece 300 gr almış doktor mamaya başlattı bizi. Belki sizinde kullandıgınız mama yaramıyordur.
Perahsen
[bilinmeyen] 4. Aydan sonra kilo alımı azalır zaten 500gr almışsa normal kakasını hemen yapması da iyi ne güzel gazı birikmiyor