Benim oglum hiperaktik 1 saniye durmaz tirmanabilse duvara tirmanacak mama sandalyesinden masaya geciyor aklimi aliyor o kadar yani 1 yasinda ama uyandigindan tekrar uyuyana kadar poposunun ustune oturmaz ama 11 aylikken emekledi hala da birakip yurumedi tutunarak kenarlara yuruyor sadece