Simgeee Merhaba kızlar. 13 günlük bebeğim var. Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık ama bugün acayip derece de oğlum çok uysuzlaştı. Önceleri 2-3 saat uyurdu bugün toplasak yarım saati geçmez. Sürekli uykusundan korkup uyanıp ağlamaya başlıyor. Ayaklarını oynatıyor gazı varmış gibi napmam gerekiyor😞 çok yoruldum bugün
Fulyarcak Simgeee canım doktorun gaz ilacı önermedi mi bize san simplex gaz damlasını yazmıştı Düzenli kullanımda faydası oluyor gerçekten Ayrıca internetten gaz masajına bakarsan ben bazen yapıyorum rahatlıyor sakinleşiyor karnına
Zeynepkalem Bebeğin küçük zaten yeni doğmuş bende çok cektım gece uyumuyordu gündüz uyumuyordu uykusu 10 dakıka 15 dakıka demeden kalkıyordu huysuzdu srtık eşimle ne yapacağımızı bılemıyorduk binbir şekle gırdık ama nafile gazı olabılır sırtına karnına bol bol masaj yap kucagına al şarkılar söyle ninniler soyle tenin tenine degsın o şuan sana muhtaç alışamadı henüz dünyaya bır anda karanlık sesiz bir ortamda cırılcıplak doguyoor ve saçma sapan kıyafetler degısık sesler kalabalık Işık’lar farklı Tenler alışması zor tabi kucagına al göğsüne yatır kalp atışlarını duysun seni hıssetsın ha bide kırkımız gittikten sonra duzeldi benım kızım şuan ıyı çok şükür diğer hali çekilmezdi o yüzden anlıyorum seni canm ha bu Arada kendınıde çok yorma bol bol dinlen fırsat buldukça 😍😍