RundownMom Alparslanmervee valla burda herkes geçersiz diyo bu testlere ama benimki öyle oldu. Erken yaptığım için uzun süre sonra çoook silik çizgi belirdi hamileymişim yani.
Alparslanmervee Sinem2 benim işte 1 testim saatler sonra çıkmıştı hafif diğer teslerim negatif ti yoktur diye vermedim kan