elmalikurabiye Selam arkadaslar. Kizim yaz kis uzerini acan bir cocuk. yaz da olsa icim rahat etmiyor. Yazlik uyku tulumu mu alayimm? Hangi marka ne cesit modeller kullaniyorsunuz ya da baska cozum bulan var mi??
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elmalikurabiye Benimkide üstü açık yatar. Soğuksa örter ama. Ben kisakol zibin altinda şortla yatırıyorum hava cok sıcak 😅
Durununannesi_ elmalikurabiye askılı (altı şortlu) tulum gecelik (h&m ) giyiyor. Üstünü örtmüyorum, örtünmeyi sevmiyor. Tatil bölgesinde yaşıyorum zaten hava çok sıcak, klima ile duruyoruz.
Anneyimbeeen elmalikurabiye lcwden ince bir tulum aldım onu giydiriyorum gece giyecegi incecik tuluma 80-100 vermem mesela hmden yaparim oglumun alisverisini ama pijamalarini lcw-kotondan aliyorum
Esrasya elmalikurabiye benimki de öyle ya benimde hiç içim rahat etmiyor geceleri de serin oluyor zaten evim ben içine kısa kollu zıbın üstüne de ayaklı uzun kollu bi takım giydirip yatırıyorum üstüne de penye battaniye üstünü açsa da üşümüyor tabi ara ara kalkıp örtüyorum yine de ama
elmalikurabiye AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya yine de sabaha karsi hafif soguyor icim rahat etmiyor ince penye bi battaniye de olsa ortmek istiyorum ve gerek oldugunu dusunuyorum. Tum kis bu ustunu scma sorunundan dolayi uyku tulumuyla yatti simdi de yazlik mi alsam
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elmalikurabiye Bilemem siz bilirsiniz ben kullanmayacağım. Çok terkiyir zaten sıcaklayınca yatamıyor.
Esrasya elmalikurabiye çoraplı pijamalar var ya ondanda mı sıkılıyor valla benimki alışkın doğduğundan beri hep giydiği için kışın doğmuştu
elmalikurabiye Esrasya evet cirap sicak gekiyor corap giydirmiyorum artik yoksa bende oyle giydiriyodum bigun cok agladi uyumadi corabi cikarinca uyumustu o gunden beri corap giydirmiyorum
espalp elmalikurabiye ya tek çıtçıtlı ya da tek barbatöz giydiriyorum. Üstünü de örtmüyorum. Bu sıcakta ne örtüsü 🤣 zaten örtsen de açar. Tulum çekilmez bence bu sıcakta. Biz odada pervane açık yatıyoruz
Nako elmalikurabiye 5 aylık şuan 3.aydan itibaren kullanıyoruz kundak kısmı pek basarili değil zaten bu ürünü aldıktan hemen sonra kundak yapmayı bıraktık ama tulum kısmı tam yazlık ve kışında sıcak olan evlerde ince bir battaniye örtmek gibi bisey.
Buse97 elmalikurabiye ben çok ince bı battaniyeyi sarıyorum tül corapla bağlıyorum canim belinden tabi gevşek olcak şekilde boylelikle üstü acilmiyo ☺️ oglum acayip deli yatıyor karnı üşümesin diyorum bende
Buse97 elmalikurabiye uyku tulumu da denedik canım ama memnun kalmadım ben bu çözüm annemin fikriydi benim işime çok yaradı sizin de yaradıyda çok sevindim ☺️☺️