kızlar oğluşumun arabasını satıyorum nerdeyse hiç kullanmadım dışarıda evin içinde küçükken koyup yemek felan yapıyodum yanımda dursun diye dışarı anca 3-4 kez anca çıkmışızdır pusetide sadece 1 kere hastaneden çıkarken kullandım sıfırdan farksız kolay açılıp kapanıyor alıcısına şimdiden hayırlı olsun 🥰🥰🥰
https://hizliresim.com/HZAHX3