bahar5858 4 buçuk aylık bebegim var regli olmadım siz ne zaman oldunuz, belirtileri oldumu öncesinden. Bugün belim ve karnım agrıyor acaba regli mi olucam?
1bebekanne bahar5858 bebeğim 11 aylıkken oldum doktorum emzirme süresi boyunca olmamanın normal olduğunu söyledi
ZeynoEbru bahar5858 merhaba bende 3. Aylıkken oldum aynen aşırı derecede bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor birde üzerine sinir bugunde yarnda olursun
Mrs_Mert bahar5858 Hasta olduğum gün kasıklarımda ağrı vardı sadece daha öncesinde büyük belirtim olmadı ama ara ara hafif kasık ağrılarım oluyordu
Kubuu Oğlum 12 aylıktı ilk regl olduğumda şuan düzensiz bi şekilde devam ediyor 40 45 50 gün sürüyor bir dahaki regl ım 😒
Kubuu bahar5858 evet hiç bir sıkıntım yok genetik olabiliyormuş annem de de öyle olmuş halalarım da da 🤷🏻♀️
Deletedmom812 bahar5858 kızım 1 yaş 1 haftalıkken oldum bugün 46 gün oldu halen yok bende polikistik over var zaten düzenli değildi öncedende
MuhammedAmine bahar5858 ben kırkım çıkmadan 30. Gün oldum arkadaşım bebeği 14 aylıkken oldu annem 1 sene sonra olurmuş . Tamamen sizin vücudunuzla alakalı bir durum ve doktorlar 1-1.5 seneye kadar gayet normal diyor .
Uyusundabuyusun MuhammedAmine acaba bendemi kırkım çıkmadan oldum😕 ya 30. Günde bayağı bi azalmıştı 3 4 gün hiç gelmedi ben yıkandım. Sonra bi baktım şarıl şarıl aynı adet gibi 3 5 gün sürdü. O benim adetim miydi acaba ben tekrar kanamam başladı bu sefer şiddeti arttı sandım ay adetimmiydi acana ya