Yamacbartu Kuzular 32 hafta doğmuş bor prematüre annesıyım bebegım konuştuğumda bana seslı bir tepkı vermıyor ve gulmuyor sadece uyurken bazen gülücük atıyor o kadar bu normal mı daha zamanı varmı
Janss Yamacbartu Düzeltilmiş 1ayını biraz geçkin oluyor bebeğiniz. 😌 Prematür bebeklerde gelişimi düzeltilmiş haşa göre takip etmek gerekir. 🎈 Tüm kontrolleri yapıldıysa normaldir, henüz zamanı var. 😌
Papatyaseverr Yamacbartu kuş biraz daha sabret prematüre bebeklerde bazı şeyler bazen diğer bebeklere göre biraz daha geç oluyor bizde 33+1 ile doğduk 4. Aya giricez daha yeni gülücükler saçmaya başladı etrafa 😊 zamanla oluyor herşey sabret bol bol konuş onunla gül 😊
GoGirl Yamacbartu premature oldugu icin onuda hesaba katin 💐 zamanla mutlaka yapicaktir once zaten bu sekilde guluyolar uyurken ya da bir yere bakarken
[silindi] Bu çok normal ama 🌝 üstteki arkadaşın dediği gibi, düzeltilmişe göre düşünmelisin ilk bir yaşını ara sıra gülüşlerine eskiler meleklere gülüyor derler, bilimsel olarak da reflekstir bu durum..