34 gunluk bebegim var. Bu zamana kadar hep anne sutuyle beslendi kilo alimi da cok iyi fakat 1 haftadir ara ara 3 4 dk emdikten sonra aglamaya memeyi birakmaya ve aranmaya calisiyo yakalayıp tekrar emip tekrar birakiyor memeyle savasiyor gibi. neden olabilir basina gelen var mi ?