Merhaba sevgili anneler 11 aylık oğlum var. Şuana kadar ek gıdada sorun yaşamamıştık
Diş çıkarma dönemi veya atak dönemi bile olsa çok sorun yaşamadan atlatırdık. Çok obur bir çocuk değildi ama yemeğini yerdi idare edecek düzeyde. Son bir haftadır ne oldu bilyorum (dişte çıkarıyor ) asla ağzına yemek koyamıyorum şiddetle kafasını çeviriyor. Zorla ağzını açıp yemek koyuyorum . Ne kadar zorlamayacağım desemdr dayanamıyorum. Hatta sabah kahvaltı yapson diye gece beslenmesini kestim. Ama düzelmedi. Bir sabah kalktık ve yemek istemedi o gün bugün yediremiyoru. Şimdi size sormak istiyorum. Zorlayarak ağzına bir şeyler koyayım mı yoksa bırakayım o yemek şsterse yer mi. Yani bırakırsam korkuyorum ki yemek yemekten kesilecek öyle alışacak midesi küçülecek yemeğe ilgisi azalacak. Zorlarsam da yemekten nefret edecek diye korkuyorum. Bu dönemi geçirmiş anneler siz neleri yaptığınıza yada yapmadığınıza pişmansınız.nasıl yol izlesem daha doğru olur. Zırlamk istemiyorum ama olmuyor yemiyor