Berenimooo merhabalar kızıma Salı günü 2. Ay aşılarını yaptırdık. Ondan mı bilmiyorum ama 3-4 gündür kakası yeşil renkte. Bazen tam yeşil bazen daha sarımtrak. Önceden hardal rengi gibi olurdu. Sadece anne sütü alıyor. Başına gelen var mı? Aşının etkisi midir