Kızlar bebeğim hem emip hem mama içiyordu 2haftadir sadece emmek istiyor ama sütüm yetmediği için zaten mama veriyodum mamayı zorla veriyorum 2 ölçek mamayı 2satte içiyor ve bu beni çok yordu artık kaşık mama verebilirmiyim 4aylik o nasıl olur biraz bilgi verirmisiniz lütfen 😐