Anneler bebeğim için koltuk altından ölçen cihazdan almıştık ama çok pişman oldum dün gece ateşliydi ve çok zorlandık bebeğim rahatsız oluyo durmuyo ve uyurken de zor oldu ölçmek. O yüzden alından ölçen cihazdan alıcam kullanan ve memnun olan var mı marka önerebilir misiniz bana