seydaanur Kızlar bebeğim 4 aylık dün aşı oldu bugün uyurken çığlık atıyor sürekli ama uyanmıyor sadece çığlık atıp mızmızlanıyor sizce aşılardan mı başına böyle birşey gelen var mı?