Oğluma ilk başta hiç emzik kullanmak istemiyordum. Sonra elini emmeye başlayınca almak istedim. Bir kere verdim sonra çok yoruldu galiba beni emmedi o gece nerdeyse aç yattı. Oğlum 47 günlük bu ara o kadar çok sardı ki eline tekrar verdim ama yine tereddüt ediyorum. Bu emziği nasıl ne zaman vermem lazım. Ya da hiç vermemeli miyim??