melankolik göğüs ucu yarasını tam 1 ay çektim hem de benimkiler delik deşik olmuşlardı alttan kırmızı et görünüyordu cayır cayır yanıyordu. Cildiyeciye genel cerraha gittim verdikleri kremler Hiçbir işe yaramadı, bissürü krem merhem doğal yöntem kullandım işe yaramadı, son çare avent in silikon göğüs ucunu aldım bebekle temas etmediği için iyileşmeye başladı yaralar toparlayınca direk attım tabi bebek alışmasın diye, öneririm yani bebek tutarsa tabi. Bu arada tamamen geçmedi benim hala uzun emdikçe acıyor ama eskisi gibi asla değil 55 günlük oldu bebeğim