A1s2a3m4 Oglumda kabızlık sorunu var mamaya baslamamız gerek ama daha çok kabız ederse diyorum 1 çay kaşığı her mamasına zeytinyağı koyabilir miyim
A1s2a3m4 hunilimomm Bi kere sade içermeye kalktım tadı kötü oldugu için öksürdü tıksırdı felan bende korktum bida veremedim
hunilimomm A1s2a3m4 ben hiç mama vermedim o yüzden bilmiyorum ama bazı mamalar kabizlik yapiyormuş bebekelrde