Kızlar oğlum 6 aylık. 4. Ayımızdan beri uykusunu zor da olsa düzene sokabildim ve 1 hafta öncesine kadar öyle devam ediyordu. Ama 1 haftadır geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor yanına gidip pışpışlayınca geri dalıyor. Sizce diş probleminden olabilir mi ? Çünkü normalde uyansa da ağlamayan yatakta kendi kendine oyalanan bir çocuk. Ek gıda geçişinde kabız vs de olmadık. Diş olabilir mi ?