Wrw ya 4 ay bitince yine uyudugu saatlerde uyuyordu canım ama biz artık 6 ay olucaz buaralar bazen dengesizleşiyor uyku saatleri geceleri zaten her saat başı iki saatte bir uyanıyoruz 😕yani bu böyle gidecek diye artık kendimi alıştırdım büyüme atakları uyku gerilemesi derken büyüyorlar şükür,yapacak bişi yok saglıklı olsunlarda🥰