tugbaninpenceresi 🤗Yanlış anlamayın da bebeğinizin harketleri çok tatlı ve sevimli geldi bana, maşallah kalkmayı öğrenmiş yavrucak, bir de sinirlenip tekrar kalkması çok komik, baldan bu bebişler ya..🤗🤗 Biz de 8 aylık olmsk üzereyiz, bakalım ne zaman kalkacağız, bence stres yapmayın ya, ne zaman uykudu gelirse o zaman uyusun, benimki dün gece 3 te kalktı ce cü oyun oynayıp gülmeye başladı, mecbur oturttum uykulu olsamda, biraz oyun oynadık, 1 saat sonra uykusu geldi uyudu, o da muhakkak yorulup uyuyacak, yeni hareket öğrendiğinden hoşuna gidiyor demekki oturmak, bizimki de sürekli yuvarlanmak istiyor..🤗🤗😘😘💕💕💕