Afsana valla ben bu konuda çok profesyonelim diyemem ama bende oyuncak yetiştiremiyordum ta ki kendimizi keşfedinceye kadar illa oyuncak şart değil.. mimiklerle öperek koklayarak ses çıkararak sarılarak her türlü oyunu yapıyorum, eline verdiğim oyuncaklardan daha çok mutlu oluyor. Hatta bazen bi buzdolabı poşeti şişiriyorum ağzını bağlıyorum tabiki gözetim altında yapıyorum bunu onunla oynuyoruz; sesini çıkarıyoruz havaya atıyoruz gülüyor eğleniyor. Sadece o piyanolu oyun halısını ve konuşan oyuncakları kaldırdım. Otizm tehlikesi varmış onun haricinde her şeyi var denk geldikçe evde olmayandan alıyorum oyun türetmekte çok önemli