Alparslanozge 47 günlüğüz gece 2 de yatıyoruz 40 dakika da kalkıp emip geri yatıyoruz. Gündüz sürekli ağlıyor kucağa alınca meme istiyor. Sürekli sürekli emiyor. Meme ağzından çıkınca uyanıyor. Emzik almıyor. 40 çıkınca düzelecek dediler. Erkek çocuğu memeyi çok sever dediler. Yenidoğan her istediğinde ver memeyi dediler. Şimdi memesiz yaşayamıyor meme de uyumak istiyoruz. Allah yardımcımız olsun.