Sndskrsn sut urunlerine alerjisi olabilir yediklerinize dikkat edin baharatli eksi fazla tuzlu yemeyin bir süre bir gun yemeseniz ikinci gun belli eder kendini fazla geliyordur yada sütünüz benimde oyleydi suan 2.5 aylik duzeldi cok şükür birde yatirirken basini yuksekte tutarak yatirin kucaginizdan hemen indimeyin olabildigince dik tutun 🤗 duzelir ins ilk zamanlar olabiliyor boyle seyler