Yelda01 3 aylık bebeğim kabız 2 haftadır kaka yapamıyor fitille yaptırabiliyorum sadece ne yapmam lazım başka
demooyku Yelda01 bizimde aynıydı bir ay fitille yaptı kendiliğinden normale döndü kan damlası kullanmaya başladiysaniz oda etkilemiş olabilir..
sebnemrah Yelda01 sabah akşam bir çay kaşığı zeytinyağı ver prematüre bebeklere bile veriyorlar bişi olmaz canim inşallah düzelir
Yelda01 demooyku benim de Ayni 3 4 güne bir gliserin diye bir fitil var onu katıyorum 😔 düzelir mi yaa bu hep fitille mi yapacak
Mirage91 Yelda01 karnına zeytinyağıyla masaj yapın. mama mı veriyor sunuz? Mamadan sonra bir çay kaşığıda su verin
demooyku Yelda01 bende aynı şeyi diyordum hep bu fitillemi yapacak diye ama çok şükür kendiliğinden normale döndü hatta dokturumuza sordum merak etme bağırsakları gelişiyor normale dönecek demişti ..
Fatmatasar Yelda01 merhaba gönderi eski ama benim çocuğunda fitilsiz kaka yapmıyor geçtiniz sizinki ya gecer mi bu moralim bozuluyor
attbianne Bizimde 3.ayimiz kabizlikla geçti 4. Ayında havaların ısınmasıyla su vermeye başladım düzenli kendi yapiyo kakasını
DamlaG Bizde aynı sorunu yaşıyoruz ama mama kullanıyoruz 37 günlük mamasının içine kaka yumuşatıcı şurup koyuyorum 1 çay kaşığı. Zeytinyağı içirin biz ona bağışıklık kazandığımız için mecbur şurup kullanıyoruz
Henza Yelda01 zeytınyagı verın fıtılle kaka yapan cocuklar ılerıde kakasını tutamıyor ve sıkıntı daha buyuk sonuclar oluyor yapmayın derım
Woody Yelda01 siz sürekli kuru kayısı falan yiyor musunuz? Bir de doktorum 2 çay kaşığı kadar zeytinyagı verebilirsin günde demişti. Düzenli kullandıgımızda etkisi oluyor gerçektn
ZyNpYigit Yelda01 dr ne dio.bu konu hakkinda anne sutuyle 10 gun yapmamasi normal ama bu kadr uzun yapmamasi bilemedim.fitil e alisirsa o olmadan yapmaz yada uyarmayla.yapmz