Aydanzeyd Kizlar bebegim 4 gunluk . Gozlerinin beyaz kismi biraz bana sari gibi geldi sizde de ogle mi? Normal mi?
Fatma_FLZ Aydanzeyd şüpheniz varsa hmm acildende olsa hastaneye götürün Doktorumuz bize öyle söylemişti Sarılık atlattık Şüpheniz vardı madem neden getirmediniz dedi
Nesli0504 Aydanzeyd her bebekte yenidoğan sarılığı olur önemli olan artmaması dikkat edin bol bol emzirin
elvinazra-27 Aydanzeyd yenidoğan sarılığı normal kabul edilir ,üç beş güne gecmesi gerekir. Ki zaten sizin ilk on gün içinde çocuk doktoruna muayene olmanız gerekiyor, eğer sadece gozdeyse muhtemelen geçecek diyecektir. Geçmiş olsun
Tuanamm34 Aydanzeyd normal değil ama anormalde değil benim bebeğimde 8 günlük 3 gün önce sarılığı düşüşe geçti en son gözlerden gidermiş o sarı renk dikkat edin karnına bacaklarına el ve ayaklarına sarı renk var mı gidin doktora gerçi doktor olmasını da istiyoruz demişti bana siz yinede gidin topuk kanı aldırın
Defnedilan34 Aydanzeyd o sarılık her bebekte oluyor artmaması önemli benim bebeğimde 1 ay sarı gezdi gözleri ama hiç yükselmedi takip et çok şüphen varsa bi test yaptır
Hunilianne Aydanzeyd bol bol emzir. Saat bası emzir sütun yetmediğini düşünüyorsan mama ver ama emzirmek daha iyi. Zaten ilk kontrolde bakacaklar sarılık değerine. Inşallah düşer emzirirsen
sedaykn Aydanzeyd Bence test yaptırın derecesini bakarak anlayamazsınız doktor anlar anca. Bizim de öyleydi 17 çıktı mesela sınır. Sonra daha da yükseldi
Kk39 Aydanzeyd evet sarılık belirtisi en hec gözlerden kayboluyor bizde de vardi sık sık emzirin doktor baktimi kac çıktı sarılık değeri?