Fatosyyn Kızlar bebeğim 60 günlük sadece mama ile besleniyor. Optipro mu? Gold mu? Optipro aldım aptamilden dönüyoruz. Aptamil kabızlok yaptı. Dün optipro kakasını yeşile çevirdi sizde. Smanın optipro mu yoksa gold mu?
RabiAsya Fatosyyn Bebeğim prematüre kronolojik 3 ay 18 günlük, düzeltilmiş 2 ay 2 günlük ve Sma Optipro kullanıyorum. Kakası sarı her zaman şimdilik memnunuz. 🌿
Deletedmom278 Fatosyyn Gold üretilmiyor diye biliyorum bende oğluma gold kullanıyordum da bulamadım hicbir yerde optipro ile devam ettik ikisi de güzel. Ama gold olanın satışı yok yani.
Aybarskomm Sma kullanıyoruz doğduğundan beri bizimde kakamiz ilk başlarda yeşil oluyodu fakat şimdi sarıya dönmeye başladı neden bilmiyorum ama telaş yapma yeşil oluyo kaka büyük ihtimal mamadan 😀