TutuKelesh Anneler, dün oğlum için biogai ve zinco aldım. Hamgisini nasıl ve kaç damla kullanıyorsunuz? Eczaneye sormayı unuttum. Bundan önce sab simplex kullanıyorfum. Acaba sıkıntı olurmu değiştirdiğim için?
Aselinannesii6 TutuKelesh ya şey canım nöbetçi eczanenin numarasını bul internetten hangisi olduğu farketmez eczacıya sor o bilgi veriyo ben bisey soracaksam öyle yaptım iki kez
Kk39 TutuKelesh Zonco günde 3 kere 5 damla kullandık ama bize fayda etmedi sap simplex kullanıyorum o iyi geldi
kivircik_annesi26 TutuKelesh biogai buzdolabında durması lazım yoksa bozulur günde 1 kere 5 damla aynı saat vermeye dikkat et bide dolaptan çıkınca elinde ısıt soguk verme
DefneMH Biogaia dışarda durunca bozuluyormuş buzdolabında saklamak gerekirmiş ve 3. Kutuyu aldığımda öğrendim adam akıllı Bilgi vermiyorlar bizede 🤦🏼♀️Her gün öğlen 12 de 1 kez 5 damla veriyorum saatinde olması çok önemliymiş.Buzdolabından cıkarımca 5 dk bekliyorum soguk vermemek için
TutuKelesh DefneMH evet dün alırken söyledi bize eczaneci. Dolapta tutuyorum ben de şu an. Ama daha vermeye başlamadım.
TutuKelesh Kk39 evet bana da sab siplex çok iyi gelmişti. Zincoyu da dün arkadaşım tavsiye etti. Bir de onu deneyeyim dedim. İşe yaramazsa onu alacam tekrar. Ucuzmuş bir de.
Merve-miray TutuKelesh Doktorunuz söylemedimi kaç damla vereceğinizi 😊 Ben metsil kullanıyorum. Eczacı günde 2 kere 4 damla dedi. Doktorum reçeteyi yazarken günde 4 kere 5 damla dedi🙂
TutuKelesh Merve-miray biri öyle diyor, biri böylü. İnsan ne yapacağını şaşırıyor. Mesela doktor bana maflor ve linex bakso yazmıştı. Bir ay kullandım. Bitti. Dün eczaneden alırken kadın bana dedi ki bunun ikisi de hemen hemen aynı ilaç. Aynı işlemi görüyor. Niye ikisini de aynı anda yazmış dedi 😂 beynim yandl. Ben de almadım. Kontrole gidicem haftaya. Sorucam yine ne iş diye