DemirAilesi merhaba 2. ayda olduğumuz sol kolumuzdaki aşı kanamış bu normal midir suan 4 ay 21 günlüğüz açık olan acil yazabilirse sevinirim lütfen emzirmek içim kalktım sonra bi leke görünce ışıkta tekrar bakayım madem bulurum
Wolverine DemirAilesi sulanabilir, kizarabilir, iltihaplanip akabilir hafif kanayabilir. Sonra kendiliğinden kabuk bağlayıp iz kalacak hiç dokunmayin. İçiniz rahat etmezse sabah sağlık ocağındaki ebeyi arayabilir veya yanına gidebilirsiniz. İyi geceler(: