Merhaba hanımlar şimdi benim yavrucak 1 aydan sonra devamlı mama içmeye başladı bu yüzden de ek gıda dönemi 6 dan 4 aya çekildi. Doktorumuz 4. Ay bitince başlayacağız dedi. Bizimde 2 hafta kaldı bitmesine. Bu şekilde olan annelerimiz nelerle başladınız neler verdiniz neyi sevdi neyi sevmedi sizlerden yorum almak istiyorum 2 hafta sonra doktor kontrolü var bütün bu yorumları bir bir sormak istiyorum bize uygun mudur yapalım mı diye. Zaten doktor bi beslenme planı çıkaracak ama sizlerinde denenmiş tecrübelerini merak ediyorum paylaşırsanız çok sevinirim.